Regjeringa vil døypa «helseføretak» om til «sjukehus»: – Latterleg og forferdeleg dyrt
Etter 22 år som «helseføretak» skal sjukehusa bytte namn tilbake til «sjukehus». Ingen veit kva namneendringa vil koste.
Artikkel kilde: NRK
Les hele artikkel her: Read More
