Mener flere lastebiler på biogass kan gjøre oss mindre sårbare
Tankbilen hans går på biogass produsert i Norge. Flere lastebiler på dette drivstoffet kan gjøre samfunnet vårt mindre sårbart, mener en professor i samfunnssikkerhet.
Artikkel kilde: NRK
Les hele artikkel her: Les mer
Denne henvisingen/artikkelen er laget ved hjelp av KI-verktøy.
